Post powitalny:)


Witam wszystkich w tym szczególnym dla mnie dniu, w którym postanowiłam i odważyłam się pisać bloga. Ta strona "eduvena- venanauczyciela" powstała z zamiłowania do pracy nauczyciela, chciałabym się dzielić ze wszystkimi swoimi przeżyciami, radami oraz takim zwykłym życiem nauczycielki w końcu też jesteśmy ludźmi. Na moim blogu znajdziecie:

  • pomysły na scenariusze lekcji,
  • porady dla rodziców, uczniów i nauczycieli,
  • posty motywacyjne,
  • posty związane z moją pasją podróżami,
  • czasami też może się wkraść post typowo "kobiecy".
Mam nadzieję, że każdy z Was znajdzie coś tutaj dla siebie.:)

Pozdrawiam,
Patrycja.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zeszyt wychowawczy klasy

Ciekawe godziny wychowawcze!

Pierwsze zebranie w szkole jako wychowawca o zgrozo... Jak je przetrwać? Jak się na nie przygotować?